[vc_row row_type=”row” type=”grid” text_align=”left” padding_top=”95″ background_color=”#ffffff” padding_bottom=”15″ use_row_as_full_screen_section=”no” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
ONZE DIENSTEN
[/vc_column_text][vc_separator type=”small” position=”center” down=”38″ up=”7″][vc_column_text]
Boekhouden is ons vak, Eykelboom Administratie & Advies kan uw complete financiële administratie verzorgen, van “schoenendoos” tot jaarrekening.
[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” position=”center” up=”23″ down=”39″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” type=”grid” text_align=”left” background_color=”#ffffff” padding_bottom=”0″][vc_column width=”1/1″][vc_tabs style=”boxed”][vc_tab title=”Financiële administratie” tab_id=”1394534595-1-77″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text]
Een betrouwbare administratie geeft u een goed inzicht in uw financiën en daarmee kunt u uw onderneming de juiste kant op sturen. Eykelboom Administratie & Advies staat klaar om u te helpen bij de inrichting, verwerking en controle van uw financiële administratie. U kunt ervoor kiezen uw gehele financiële administratie aan ons uit te besteden of ons te laten meekijken met de door u gevoerde administratie. Ook bieden we een zelf ontwikkeld boekhoudpakket aan waarmee u eenvoudig en snel aan de slag kunt. Bovendien heeft u direct inzicht in de financiële situatie. Daarom uw boekhouding is de basis van ons werk.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”Loonadministratie” tab_id=”1394537422496-1-9″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text]Naast de financiële administratie is de (eventuele) salarisadministratie belangrijk voor het functioneren van uw onderneming. Eykelboom Administratie & Advies kan uw volledige salarisadministratie verzorgen. Een overzicht van de werkzaamheden met betrekking tot de loonadministratie:
• Opstellen van arbeidscontracten,
• Verzorgen van loonstroken en jaaropgaven,
• Aangifte loonheffingen,
• Integratie van de loonadministratie in de financiële administratie,
• Aanleveren loongegevens bedrijfstak eigen regeling.
Ook zijn wij u als deskundig sparringpartner van dienst wanneer u de salarisadministratie liever in eigen beheer houdt.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”Startende ondernemers” tab_id=”1394537468256-2-8″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text]
Fiscale en administratieve begeleiding bij een startende ondernemer zijn van essentiële waarde. “Een goed begin is het halve werk” is het credo dat opgaat voor de startende ondernemer. Uiteraard kunt u bij ons terecht voor advies met betrekking tot de keuze van de bedrijfsvorm, begeleiding, het opstellen van een ondernemingsplan, etc. Daarnaast houden wij, desgewenst, graag een oogje in het zeil om uw bedrijfsvoering optimaal te laten verlopen.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”Tussentijdse cijfers” tab_id=”1445983149999-3-8″][vc_column_text]
Indien nodig of gewenst kunnen wij tussentijdse cijfers voor u opstellen. Dit kan desgewenst per kwartaal of halfjaar. Tussentijdse cijfers geven u de luxe om ook halverwege het jaar de status van uw onderneming te monitoren. Tussentijdse cijfers worden ook nogal eens gevraagd door financiële instellingen (banken of kredietverschaffers).
[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Controle van administratie en samenstellen jaarrekening” tab_id=”1445983250270-4-10″][vc_column_text]Ter afsluiting van het financiële jaar volgt altijd de jaarrekening. Tegenwoordig dient u in alle fiscale aangiften zowel een winst- en verliesrekening, als de balans in te vullen. In een door ons geleverde jaarrekening vindt u niet alleen de balans en resultatenrekening, maar daarnaast ook duidelijke toelichtingen erop. Dit, zodat u bij een controle achteraf eenvoudig de samenstelling en herkomst van de posten in de aangifte kunt herleiden. Kortom, wat wij voor u op dit gebied uit handen kunnen nemen is:
• Samenstellen van de jaarrekening
• Controle van de administratie
• Analyse van de stukken met aansluitend een adviesgesprek[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Fiscale aangiften naar Belastingdienst” tab_id=”1445983300347-5-0″][vc_column_text]U komt er als ondernemer (en ook particulier) niet onderuit om fiscale aangiften te doen. Afhankelijk van de rechtsvorm bent u verplicht om een aantal fiscale aangiften te doen naar de Belastingdienst. Eykelboom Administratie & Advies doet dit graag voor u en waarschuwt u, indien nodig, ook wanneer bijvoorbeeld de maandelijkse aangifte weer gedaan moet worden. Dit geldt natuurlijk ook voor de andere aangiften welke wij voor u kunnen verzorgen:
- Aangifte omzetbelasting
- Aangifte loonheffing
- Aangifte inkomstenbelasting (zowel voor ondernemers als particulieren)
- Aangifte vennootschapsbelasting
- Aangifte dividendbelasting
- Aangifte erfbelasting
- Optreden in bezwaar– en beroepsprocedures
- Onderhandelingen met de belastingdienst
.[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Particuliere diensten” tab_id=”1445983395658-6-3″][vc_column_text]
Ook als u geen eigen onderneming heeft, zijn wij op fiscaal- en financieel gebied uw helpende hand. Ziet u ertegenop om de aangifte inkomstenbelasting in te vullen? Wij nemen dit graag voor u uit handen! Hierdoor heeft u verder geen omkijk meer naar de verplichtingen die de overheid aan u oplegt. Wij zorgen er daarnaast voor dat uw aangifte zo voordelig mogelijk voor u uitvalt. Dit kan in sommige gevallen gecombineerd worden met de aangifte van uw (fiscale) partner.
[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Afspraak” tab_id=”1445983478728-7-7″][vc_column_text]
Om uw aangifte te laten verzorgen door Eykelboom Administratie & Advies, verzoeken wij u contact op te nemen met ons kantoor en een afspraak te maken met één van onze belastingconsulenten. Normaliter vindt het opstellen van de aangiften inkomstenbelasting plaats in de maanden februari en maart. Wij kunnen desgewenst ook uitstel aanvragen bij de Belastingdienst, indien niet alle relevante bescheiden direct tot uw beschikking zijn. Dan kunnen we uw aangifte later in het jaar opstellen.
[/vc_column_text][/vc_tab][vc_tab title=”Aanvragen van toeslagen” tab_id=”1445983522742-8-6″][vc_column_text]Vanaf 1 januari 2006 is de Belastingdienst gestart met het uitbetalen van Toeslagen. De Belastingdienst zorgt er in bepaalde gevallen voor dat tegemoetgekomen wordt bij zorg, kinderopvang en huur. Indien u moeite heeft met het invullen van deze toeslagen, doen wij dit graag voor u.
- Kinderopvangtoeslag (tegemoetkoming in de kosten met betrekking tot de uitgaven aan kinderopvang)
- Zorgtoeslag (tegemoetkoming in de kosten met betrekking tot de ziektekostenverzekering)
- Huurtoeslag (tegemoetkoming in de kosten met betrekking tot de huur van de woning)
- Kindgebonden budget
[/vc_column_text][/vc_tab][/vc_tabs][vc_empty_space height=”32px”][/vc_column][/vc_row]